INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Wed, 20 Aug 2003 14:32:42 -0700
Oh, sure.  First we tell the nations of the world
that we're going to start a war that they oppose
and it doesn't matter what they think.  Then we
insult them.  Then we insult their peace-making
institutions like the United Nations (irrelevant).
Then we make up bogus data to justify the war, and
then we actually do go to war.

Now that we're in trouble in Iraq (not to mention
Afghanistan), we think that the U.N. is very relevant
to getting us out of there before the next
presidential
election.

Now we want to ask the nations of the U.N. to "share"
the burden that we unilaterally created.  Now we
want the soldiers of the world to get shot.

---

Ah, si.  Primo nos dice al nationes del mundo que
nos va inaugurar un guerra que illos oppone e que
lo que illos pensa non es importante.  Tunc nos
los insulta.  Tunc nos insulta lor institutiones
pacificante, como le Nationes Unite (irrelevante).
Tunc nos produce information falsificate pro
justificar
le guerra, e tunc nos vermente face le guerra.

Como nos nunc ha difficultates in Iraq (sin considerar
Afghanistan in iste momento), nos pensa que le
Nationes
Unite es multo relevante a adjuvar nos a quitar
Iraq ante nostre proxime election presidential.

Nunc nos vole demandar que le altere membros del
Nationes Unite nos adjuta con nostre occupation
de Iraq post nostre invasion unilateral.  Nunc nos
vole que le iraqis occide le soldatos de altere
nationes in vice del nostres.

(Ex un littera de Steve Synnott al "Los Angeles
Times" publicate 19 augusto 2003)

http://sitebuilder.yahoo.com