From:
STAN MULAIK <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 13 Jun 1998 22:00:21 -0400
Ensjo,
  Articulo interessante.
  Ante que nos moveva a nostre nove casa, il habeva a nostre previe
casa un ave rubie, le cardinal, que attaccava e le speculos de nostre
automobiles e le fenestras de nostre casa. Mi sposa esseva specialmente
irate con ille.  Mi opinion es que isto es un altere exemplo de
protection territorial. Ille credeva que ille attaccava un altere
cardinal quando ille le videva in reflection in le speculos e le fenestra.

Stan