INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Fri, 1 Aug 2003 15:22:01 -0700
Nos ha besonio de nove relationes inter nostre
corporationes e nostre societate.  Como le funditores
del Statos Unite comprendeva le necessitate de separar
le ecclesia e le stato, nos debe institutionalisar le
separation de nostre corporationes e nostre stato.

Nos debe compeller nostre corporationes a pagar un
proportion juste de nostre impostos.  Si illos establi
officios foras del territorio del Statos Unite pro
evitar iste impostos, nos non debe permitter que illos
functiona in le Statos Unite.

---

We need a new relationship between corporations and
our society. Just as our founders understood the need
for separation of church and state, we need to
institutionalize the separation of corporations and
the state.

Corporations should be compelled to pay a fair share
of taxes. If corporations shift profits offshore to
avoid paying taxes, they should not be permitted to
operate in the United States.

http://sitebuilder.yahoo.com