Date:
Sat, 31 May 2003 10:49:17 +0200
In un lingua como interlingua unde le formas verbales es equal pro omne
persona,
es evidente que le uso del pronomine es determinante.
In italiano per exemplo nos pote evitar de usar lo quando ilo non es
necesario.

si uno dice in interlingua:
vos debe vader a casa!

nos non sape ile voleva significar:
dovete andare a casa!
devi andare a casa!

si uno usa  VOS pro significar TU io sustene que il es un confusion.
Io comprende le ration de voler demonstrar deferentia verso qualcuno que
on respecta
mais es in tal caso que io faceva ista demanda:

Como face le anglofonos a demonstrar deferentia verso un persona
 habente solemente le pronomine YOU?

Comprende Aldo? Io non voleva dicer como tu face quando usa interlingua
mais como tu face quando tu usa anglese
pro evitar confusion, visto que in anglese on usa solemente la forma YOU
in le lingua parlata
perque THOU es un forma arcaica. None?