From:
Giovanni Nappi <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 6 Mar 2008 15:41:55 +0100
On Thu, Mar 6, 2008 at 1:12 PM, Jan Årmann <[log in to unmask]> wrote:
> Car Giovanni,
>
>  nos ha besonia de te in nostre novemovimento. Nos besonia tote personas qui
>  vole contribuer in nostre effortias. Particularmente io desira juvene
>  personas que melio comprende le tactica de "marketing" que un homine de 80
>  annos como io.
>
>  Sia multo benvenite Giovanni!
>
>  Janne

Car Janne,

mi melior desiros pro tu anniversario!
E io crede que tu ja sape esser plus juvene que multes de nos :P

E io prende le occasion "al volo" pro regratiar totes pro vostre augurios
pro mi operation chirurgic: vos totes es multo car a me, equalmente
quando io non scribe multo (mais io vos pensa sempre).

Salutationes del corde a totes
Giovanni

PS io habeva un ide-etta: facer un micrissime catalogation de terminos
relativemente al casa (nomines de cameras e objectos commun in illos),
assi que illo pote esser utile p.e. pro infantes proque le terminos serea
le plus familiar (e recognoscibile si uno poterea facer alcun designos).
Equalmente altere micro-themas poterea esser facite con successo.
Le micro-dictionariettos thematic sempre me fascinava, proque illos
pote esser vermente multo utile pro memorisation.
Un vice io tentava con un dictionarietto de informatica, mais illo es
permeate de terminos anglese e non se presta ben pro le scopo :(
assi io debeva abandonar le idea...