From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 27 Sep 2005 14:39:14 +0200
--- Peter Kovacs <[log in to unmask]> scribeva:

[citante]

> [...]
> comprensibile, nam illos parla le anglese, le
> "lingua mundial nr 1." in le
> mundo, assi illes non besonia apprender altere
> linguas pro le communication
> international. Ma le 29 % del hungaros es un
> vergonia, viste que nostre
> lingua non es un "lingua mundial" parlate per multes
> in le mundo como un
> instrumento del communication international, ma un
> lingua assatis isolate.)
>
> Que vos pensa, iste situation (que nos hungaros sta
> al ultime loco de
> cognoscer linguas estranier) pote adjutar o justo

Barbara Rubinstein respondeva:

pro apprender interlingua!<<

Jasef Harb scribeva:

Si, ma al altere latere iste situation del hungaros (nostre cognoscentia in linguas estranier es le minus in Europa) diminue le interesse super interlingua in Hungaria; considera, que interlingua place primarimente a los que cognosce c. duo linguas de fonte.
E compara le situation de interlingua in Svedia, ubi multes cognosce linguas estranier, un persona generalmente 2 o 3 altere linguas con le situation de interlingua in Hungaria, ubi il ha tres usatores. Illo in Hungaria non es un hasardo, dunque Interlingua ha le plus chance in paises, ubi on jam "ab ovo" parla al minus duo o tres linguas differente del linguas materne, como monstra le exemplo de Svedia! E interlingua ha le minus chance in paises ubi on non del toto, o multo pauc parla linguas estranier (p. ex. in Hungaria)!

Péter Kovács

=====================================================Pro disabonar te del lista, invia un message a
[log in to unmask] con le texto:

  UNSUBSCRIBE INTERLNG