From:
Erik Enfors <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 3 Oct 2002 11:20:13 +0200
From: "Jan Årmann" <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Thursday, October 03, 2002 10:06 AM
Subject: SV: Un nove lingua international

Car reformistas!

 Jan Årmann, membro del Consilio general, scribeva:

> Le majoritate de nos traditionalistas reguarda europanto, linguafrancanove e
> plure altere tal experimentos como justo experimentos que pote esser un
> passatempore pro alcunos. Non plus. Ma tal lanceamentos es nocive e causa
> distraction in le publico general e anque confusion inter nostre novicios.
>
> Io non es un "secterista orthodoxe immobile" pro interlingua de Gode ma io
> sape que tote linguas se disveloppa tempore post tempore. Ma nostre
> interlingua ha su regulas e pote se disveloppar in un maniera harmonic a
> causa de su principios fundamental.

> [...]

Io me demanda perque non ille reformistas ha essayate reformar le lingua anglese que poterea esser un bon lingua international si on alterea un multitude de  estranitates  insperabile, como le orthographia passate de moda e le pronunciation que a vices pare esser quasi per hasardo. Perque vole vos alterar le lingua le plus ideal, interlingua?
Comencia con anglese e quando ille travalio es preste vos potera usar vostre experientias in le reformas de nostre lingua.
Bon fortuna, vos ha multe travalio!  :-]
Intertanto io opina que le interlingua de Panorama sempre deberea esser usate. In ille revista omnes regularmente pote leger interlingua, scribite per autores experte.
Nonne?

Erik Enfors
Vallåkergat.25
SE-432 37 VARBERG