From:
KOVACS Peter <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 16 Nov 2006 03:37:52 -0500
Ah, io oblidava scriber, que le basio francese anque in hungaro es basio
francese (francia csók, benque illo era applicate io suppone multe ante ulle
influentia francese in le mundo e primarimente non mesmo a causas
intersexual, ma mesmo inter amicos o relatives. E cameradas, vide le
tradition communista applicate per Brejnyev, e al., que origina del
tradition russe, que usava le "basio francese" anque non, o non solmente pro
scopos sexual, ma pro exprimer sentimentos parente o amical, etc.). Proque
illo es nominate como francese? Io non sape, nonobstante il es interessante,
que le franceses nomina le mesme cosa, como basio anglese, dunque in
connexion con un populo plus o minus inimic a illes in le historia, ma con
le qual le franceses veniva certemente in connexion stricte (vide le
influentia del lingua francese al lingua anglese)... E io ha observate, que
in le lingua hungare le parolas indecente pro le "copulation human" (io non
sape, como a scriber le equivalente in interlingua pro coitus - koitus? -
choitus?) veni del linguas turc (baszni) e del lingua tsigan (o slave? kúrni).

P. K.