From:
Date:
Tue, 22 May 2001 21:49:53 +0200
Ego nunc non me recorda si ego lo legeva o videva
un programma de television in re le albaneses in
Italia. Isto era multo interessante, proque ego
habeva habite le idea false que il ha in principio
solmente italianos in italia, salvo le tyroleses
el e ladinos!

Bon quando tal false ideas es corrigite.

Cellus