From:
Paolo Castellina <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sun, 28 Jan 2001 20:15:35 +0100
Car amicos,
finalmente io crede de haber trovate un medio optimal e facile pro producer
e reproducer filas audibile per Internet. Illo es le systema Microsoft
Windows Media (disponibile alsi pro Macintosh).
Io crede que - secundo mi experientia - illo es le non plus ultra pro audir
immediatemente le fila cliccate sin attender le complete discargamento e
*sin* usar Real Audio. De facto io poteva vider clarmente como le filas
*.wma es *de facto* le filas minus grande, mesmo minus grande que MP3 pro le
mesme producto.
Un discurso de medie hora esseva reproducite in un fila de 3 MB, durante que
MP3 circa de 6 MB, e VAW de 300MB!
Certemente le usator debe haber al minus un Windows 98, ma le programma es
discargabile gratuitemente apud http://windowsmedia.com/redir/download.
Assi, io comenciara a producer filas mesmo pro Interlingua in iste formato,
e io los deponera in http://castellina.org/audio/index.html.
Isto me pare un solution satisfaciente. Naturalmente si alicuno ha altere
solutiones, vole ben proceder alteremente. Pro lo que me concerne, io reputa
de haber trovate un solution que non costa ni moneta di satis de tempore. In
ultra io ha spatio sur mi homepage.
Mesmo le sito http://www.interlingua.com poterea introducer un simile
section audio. Nunc Ensjo debe laborar con illo.
Car salutes,

Paolo