From:
Date:
Sun, 29 Jul 2001 17:18:46 +0200
STAN MULAIK wrote:

> Luca,
>   Io ha vidite aquelle historia in mi jornal quotidian.  Io es placite
> per le additional detalios que tu ha providite.  Multo interessante, nonne?
> Le homine glaciate del etate de bronzo esseva occidite per un flecha
> de silice.

Secundo lo que ego ha audite le punctas de sagittas rarmente era de bronzo. In
facto isto non era un multo efficace material. Gladios de bronzo era plus
tosto ceremonial e troppo costose pro usar in regular combatto. Lo mesme
concerne le punctas de sagittas.

Solo con le etate de ferro il ha economia in usar utensiles de metallo (in
iste caso ferro).

Al minus isto es un explication que ego unquam legeva.

Cellus