INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Sat, 19 Jul 2003 14:33:31 -0700
Ecce le redaction de Stan Mulaik de Scena 3 de mi
curso de conversation (publicate recentemente in
"Confluentes") con un nove traduction mie al anglese:

SCENA 3:  Strasbourg, in le officios de Marex Mundial:
 Petro e Catherina ha lor prime conversation.  Illa
tosto comprende qui ille es, mais ille crede que
Catherina es un empleato temporanee.  Illa comencia un
explication de su presentia.

Petro:  Bon Die.

Catherina:  Bon die.

Petro:  Esque vos ha vidite le directorio telephonic?
Io ha besonio de trovar un numero de telephono.

Catherina:  No, io non lo ha vidite.

Petro:  Io crede que Alicia generalmente lo mitte la,
in aquelle parte del officio.

Catherina:  Io ha justo arrivate.  Il ha necuno aqui?

Petro:  No.  Mi secretaria ha patite.  Illa es in su
ferias.  Illo al minus, es un bon nova.

Catherina:  Vermente?

Petro:  No.  Io non parlava seriemente.  A, ecce lo.

Catherina:  Vos es le senior Petro Minelli?

Petro:  Si.  E vos?  Vos es mi secretaria provisori?

Catherian:  No.  Io non es vostre secretaria.

Petro:  Ah, bon.  Excusa me.  Qui es vos tunc?

Catherina:  Mi nomine es Catherina De Sanctis.

Petro:  Excusa me.  Io credeva que vos esseva ....
Bon, que pote io facer pro vos?

Catherina:  Mi nomine non dice qualcunque a vos?

Petro:  No.  Proque?  Esque io debe cognoscer lo?

Catherina:  Le projecto de Geneva, esque isto dice
alque a vos?

Petro:  Si.  Vagemente.  Proque?

Catherina:  Eh ben.  Io veni a causa de illo.

Petro:  Si, io comprende.  Que nos vade a in mi
officio personal.  Io va justo ora la ...

Catherina:  Mmm.  Vostre officio ora non es la.

Petro:  Como?

Catherina:  Illes ha movite toto in illo.  Il habeva
un obrero ante pauc tempore la qui sortiva.

Petro:  Excusa me.  (Le telephona sona.)  Si?  Si.
Es io.  Ah, Franco.  Si.  Le numero de telephono del
agentia de traductiones.  Ecce lo.

---

Scene 3:  Strasbourg, in the offices of Marex Mundial:
 Petro and Catherina have their first conversation.
She soon understands who he is, but he thinks that she
is a temporary employee.  She starts to explain her
presence.

Petro:  Good morning.

Catherina  Good morning.

Petro:  Have you seen the phone directory?  I've gotta
find a phone number.

Catherina:  No, I haven't seen it.

Petro:  I think Alicia generally puts it there, in
that part of the office.

Catherina:  I just got here.  Isn't there anyone here?

Petro:  No.  My secretary has gone away.  She's on
vacation.  That, at least, is a good piece of news.

Catherina:  Really?

Petro:  No, I was just kidding.  Ah, here it is.

Catherina:  Are you Mr. Petro Minelli?

Petro:  Yes.  And you?  Are you my temporary
secretary?

Catherina:  No, I'm not your secretary.

Petro:  Oh great.  Excuse me.  Who are you then?

Catherina:  My name is Catherina De Sanctis.

Petro:  Excuse me.  I thought that you were ....
Fine. what can I do for you?

Catherina:  My name doesn't mean anything to you?

Petro:  No.  Why?  Should I know it?

Catherina:  The Geneva project, does this ring any
bells?

Petro:  Yeah, vaguely.  Why?

Cathierna:  Well, I'm here because of it.

Petro:  Yes, I understand.  Let's go to my personal
office.  I was there just a moment ago ...

Catherina:  Mmm.  Your office is no longer there.

Petro:  What?

Catherina:  They've taken everything out of it.  There
was a worker not long ago who moved everything out.

Petro:  Excuse me.  (The phone rings.)  Yes?  Yes.
It's me.  Ah, Franco.  Yeah, the translation-agency
phone number.  Here it is ...

http://sbc.yahoo.com