From:
Date:
Sun, 16 Jul 2000 22:09:28 +0200
"P. Cleij" wrote:

> [...]

Et germano _Farm; Farmer
et russo _Ferma_.

Le origine de ferma sembla esser francese _fermer_ (on fermi un arrendo) ha
relation con latin _firmus_.

Le latino classic ha pro isto _fundus, villa_.

Infelicemente on non pote facer *_fundio_ como un retroderivation de
_latifundio_ que existe in omne linguas de controlo. Latifundios es un parola
international in facto. Fundo et latifundio poterea esser usabile viste que
nos ha _luna_ et _plenilunio_; Et on etiam non pote dicer _agrifundio_
Buuuuuu!

ferma, fermero, fermario
debe esser le correcte parolas interlingua.
Farm in anglese es causate del pronunciation francese. Compara le anglese
pronunciation de _clerk_ etc. Le explication que ego ha audite de isto es que
le classes superior pronunciava _ferm(a)_ per un R uvular, et tunc on avdiva
_feam_et postea _fa:m_.

Per consequente le parola _ferma_ es in ordine in interlingua.

Nunc ego debe ir et inspectar mi latifundio!

Cellus