From:
Date:
Tue, 24 Oct 2000 05:21:42 +0200
Jonathan Julius Dobkin wrote:

> [Io ha inviate iste e-posta hodie a nostre "soror lista,"
>
> *Interlingua es un lingua artificial, que es immediatemente e
> facilemente comprehensibile per un persona qui parla un del
> linguas romance (le linguas del familia descendite de latin.)
> Vos qui comprehende mi message e desira saper plus de
> interlingua pote visitar www.interlingua.com, o visita le sito
> de maelstrom.stjohns.edu e vide le archivos de interlng.

Multo laudabile initiativa!

Quanto a Chomsky nostre radio national publicava alcun intervistas con
Chomsky. Il ha un svedese qui ha traducite alcun abras de Chomsky - non
justo in linguistica structural ma ante toto su rationamento politic.

Ille ha alcun sequitores in Svedia le opiniones del quales nonobstante es
totalmente compatibile a le mies.

Amicalmente

Cellus