From:
Date:
Fri, 28 Aug 1998 10:48:30 +0000
Car Amicos,

in le posta de iste matino io ha trovate iste message:

Exequite download dictionario igidi.zip

Date     : 8/27/1998
Time     : 12:44 PM

Comments : Me agrada la idea de esta página. Espero que puedan entender mi
español.
A mi me encanta el italiano y lo estoy estudiando desde hace 1 año.
Saluti
Alejandro.

Io lo communica quia il es le prime message que io recipe con un
commentario del sapor human.
Se interessara Alejandro de interlingua? Vos recordara que le igidi.zip
contine solmente le vocabulos in Interlng de Paolo Castellina, que io ha
proponite in formato .DIC como dictionarios personal pro le controlo
orthographic in Microsoft ® Word 97.
Io debera dicer lo a Alejandro. E io explicara etiam le projecto del
Calepino, le dictionario plure linguas, que include le italiano.
Io proponera a Alejandro  un Telegrupigi pro amateur de italiano.
Al Telegrupigi!

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it

Le 28 de augusto 1998.
Revisiones del texto, links al pagina:
http://www.telegrupigi.com/interlingua/19980828a.htm
Tu participation es desirate e sollicitate.