From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Mon, 29 Jul 2002 13:02:38 +0200
>From: Pawel Wimmer <[log in to unmask]>

>Nos viveva plus que 40 annos sub regime absurde e finalmente veniva Lech
>Walesa e nos poneva le fin al communismo como un specie morte-nascite
>:-)
>Pawel
>P.S. Le ver victor in iste lucta es naturalmente le microprocessator que
>abatteva le systema sovietic.

Vos provava le communismo, al contrario de nos, e totevia nos ha ancora
plure partitos que se nomina communista o se reface al ideologia communista.
Que facer? Nihil! Iste ideologia es pro nostalgicos mesmo in le actual
Russia e le Est Europa in general.
Illo que me preoccupa es le facto de leger que Germania, Francia, Angleterra
e Svedia pare voler poner in discussion le allargamento del UE jam fixate
pro le 2004. Romania es un caso a parte e totevia illo sera benvenite uno o
duo annos plus tarde. Obvio que in iste situation recente, le idea del
Presidente del Consilio italian, pro un Russia proxime membro del EU, se
revela plus ardue del auspicios.
Il se tracta del solite equilibro inter le paises qui gaude jam de un certe
floriditate, o presupponite tal, e illos que ha ancora multe strata de
percurrer pro ganiar positiones sufficiente in competition con le altere.
Totevia le politica es un cosa diverse del economia.
Le equilibrio economic es securmente un puncto firme que constantemente debe
esser preservate, mesmo pro le statos del actual UE.
Comocunque le ideas politic, a vices, mira lontan a bon ration.
Un mercato de libere cambio le plus allargate possibile pro le Europa ha
illo mesme un valor economic, projectate in le proxime futuro, que le actual
questiones economic, proprie de cata un membro del UE, presente o futur, non
debe obstacular pro le progresso del populationes.
Germania se unificava e isto ha constituite un costo enorme, totevia mesmo
avantages sin par. Assi io spera sera pro le Europa que io habera le placer
de viver in le proxime futuro, mesmo insimul a poloneses e romanianos

Mario