From:
Date:
Wed, 26 Mar 2003 08:18:52 +0100
Harleigh Kyson Jr. wrote:

>usar interlingua pro lor proprie scoppos que ullealtere gruppo, includente atheistas o homosexuales. Ma le religionistas, proque illes es vermente le
>inimicos de gente gay a causa de lor prejudicios
>contra nos que a vices causa nostre morte,
>specialmente in paises islamic, non ha le derecto de
>sperar que nos passivemente acceptara lo que illes
>dice sur le religion in general o sur le
>homosexualitate in particular sin nostre responsas
>criticante fortemente lo que illes dice e attacante le
>legitimitate e le stupiditate cecamente aggressive de
>lor institutiones.

> [...]
Certe circulos religiose es multo inimic al gayitate.

A un grande parte del population le gays constitute un sorta de gente
multo incognoscite, e ego suppone que multe, si non omne, reactiones
pote esser comprendite de iste angulo.

Ego vole vider toto isto como un probema de information, de facer
comprender.

Kjell R