From:
Date:
Fri, 3 Nov 2000 13:08:05 +0100
Al 11.26 03/11/00 +0000, Alexander E. Kirpichev ha scribite:

>Si vos pensa, que mi debe publicar le articulo in Panorama

A iste punto nos debe continuar con iste lingua que, deberea, facer nos
intender.
Securmente io non ha jammais apprendite como facer me intender ben e subito.
Un amico de Australia, que io non lege plus de un certe tempore, me
invitava a utilisar phrases curte e simple.
Pro me isto non es facile. Io usa interlingua, ma io pensa sempre in
italiano, ubi io pote scriber un integre pagina, sin jammais utilisar le
puncto e a nove paragrapho.
Como io ha facite justo ora, e hic io repete.

Io pensa que tu non ha un impellente necessitate de publicar tu articulo in
Panorama.
Al contrario tu ha, como io ha equalmente, un grande necessitate de scriber
in interlingua, pro ameliorar su practica.
Panorama es le fructo de jornalistas professional e de discontinue
collaboration de parte de interlinguistas non professional.
Ma io non pote excluder que le redaction de Panorama potera considerar tu
articulo.
Assi tu debe probar.

>io ha le questiones:
>1. Esque mi pote sendar le articulo al Panorama  per e-mail?
>2. Que debe esser un format de un filo del articulo? (MS Word, etc)

Tu trovara complete responsas in le sito de Panorama

http://www.geocities.com/Athens/Forum/1149/manuscripto.htm

le pagina ha justo per titulo: Como scriber pro Panorama.

>No, io non sava.

Le triptyco in pictura es un poliptyco componite de tres partes, illo es
tres picturas.
Un poliptyco, io proba iste modo de scriber pro le italiano polittico que
non es le politico, homine politic,  es un pala (melio tabula) de altar,
principalmente, ma non solo. In le Rinascimento le palas era committite al
pictores anque pre le domo del committente.
Le termino poliptyco individua un tabula depingite e/o intaliate (1), que
es componite de diverse partes, o scompartimentos, in multe casos tenite
insimul per medio de cardines. In iste modo le pictura poteva clauder se
como se claude le portettas de un guardaroba, per exemplo.
Iste picturas habeva non solmente un function generalmente religiose.
Illos era un ver parte de un mobile domestic.
Que ha facite le mundo in epocas plus recente?
Generalmente un categoria de vandales como ha essite le antiquarios in le
seculos passate, ha dividite le picturas que componeva un mobile, un
poliptyco, o un triptyco, perque in iste modo illes poteva vender le varie
partes de un obra, como tante obras individual. In iste modo illes ganiava
multe plus moneta.
In iste obras le cornice habeva un valor pari a illo del picturas.
A initiar del XVI seculo le cornices veniva declassate a productos de un
arte minor.
Al tempore initial del grande pictura del Rinascimento, cornice e picturas
era ancora  considerate al mesme maniera. Isto dependeva del concepto de
mestiero proprie del seculos precedente durante le quales, per exemplo, un
commun obrero sapeva scriber e leger. perque in le botecas on debeva
apprender anque isto.
Vide quante themas nos pote tractar re le pictura?
De ubi es tu Alexander?

>Gratia, multo interresmente.
>Amicalmente,
>Alexander.

Rien de tout! (Io non sape como ha scribite iste expression!)
Tu me ha permittite de considerar ancora un vice un altere application
practic que interlingua haberea in Italia. Tractar de arte!

(1) Io ha inventate le termino intaliate, pro le resultato de intaliar, un
processo de sculptura, in genere del ligno, ebore, corallo, altere.
Incidite serea reductive.

Ciao,

Mario