From:
Date:
Sun, 16 Dec 2001 11:21:25 +0100
>In le misme ordine de ideas, io senalia que, cuando (de vice in vice) io ha
>facite un "view source" sur varie sitos interlinguist, pro veder como ha
>essite programmate, io ha vedite alcun lineas que me sembla scandalose
>quando se sape que FrontPage es un instrumento al servicio de Microsoft, un
>del plus aggressive entreprisas del mundo, que io considera incompatibile
>con le - al minus pretendite - "neutralitate" de interlingua.
>In http://castellina.org/interlingua/ e http://www.interlingua.no/ : <meta
>name="GENERATOR" content="Microsoft FrontPage 5.0">
> [...]

A Treviso nos non bassa le pantalones e pro esser plus previdente nos ambula
con le scapulas contra le muros. In particular nos protege nostre naticas
(podice) contra le periculo que un tourista cisalpin, que sape nos, non se
mitte certe ideas!
Le uno dice al altere: Ha tu vidite ubi le cisalpino cerca le neutralitate?
Que vole tu facer - reponde le secundo - nos comprende nihil! Nos non habeva
le arbore del libertate, le guillotina e altere de iste facetias.

Mario, notorimente uno qui comprende nihil.

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer dall'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp.