From:
Date:
Sun, 17 Dec 2000 11:59:16 +0100
Angelo: Ma lege iste Julio! Lige isto! Isto es propaganda gratuite, non
altere!
Isto . . .
Mario: Que te agita tu Angelo?
Angelo: Io te diceva de facer attention!
Mario: Que ha tu?
Angelo: Belle amicos que tu frequenta!
Mario: Io comprende nihil in iste tu agitation. Pote tu calmar te e
explicar me
illo que te prende iste matino de dominica?
Angelo: Un altere como Jay Bowks e su traduction del Biblia!
Mario: Io comprende sempre minus. Que ha tu?
Angelo: Uno domesticarea le Biblia, le altere incensa le diablo, ma tu, qual
compania frequenta tu in iste lista?
Mario: Face me comprender.
Angelo: Que vole tu comprender, lege illo que scribe tu amico Julio. Senti,
senti qual heresias:
>"Lucifer" non refere al diabolo, ma al stella de
>matino. In latin, "lux" (genitivo "lucis") significa
>"lumine," e "ferre" significa "portar," e le stella
>de matino es le annunciator del lumine del matino; in
>greco le parola equivalente al latin "Lucifer" es
>"Phosphoros."
Comprende tu, ora? Le stella del matino! Tsh! Iste heretico!
Mario: Angelo, que senti tu, le prurito del die festive? Face me leger, per
favor:
>Un del prophetas
. . . uhm, uhm . . .
>iste stella descendera e perdira su poter.
>
>Infelicemente, le ancien christianos non comprehendeva
>le ver significantia de iste metaphora, e inventava
>un persona "Lucifer" pro qui le parolas prophetic era
>literalmente intendite.
Angelo: Ma senti tu?
Mario: Il es possibile, il es possibile. Sempre succede isto quando nos vole
miscer nos in le cultura del alteres. Il es possibile! Ma face me continuar:
>In le mesme maniera (i.e. per causa de un error in
>traduction) le christianos credeva que "Satan" era un
>nomine del diabolo
. . . uhm, uhm . . .
>Le diabolo non era un figura original in le mythologia
>judee, e nonobstante que ille ha essite un parte de
>nostre folklore durante plus que 2,500 annos, ille non
>es considerate ver per le rabbinato; ma ille deveniva
>un parte official de christianitate e islam.
Vide tu Angelo, quasi tu ganiava de iste situation, tu que me face un capite
assi, omne die: le diablo non era ver!
Angelo: Como? Que dice tu?
Mario: Julio dice que pro le rabbinato le diablo . .
Angelo: e que divide tu con le rabbinato? Le diablo . . .
Mario: Face attention, eh? Io seque le diablo si tu non sta bon, eh?
Angelo: ma . . .
Mario: Face me finir de leger:
>Originalmente, le diabolo era Ahriman, le gemino obscur
>de Ahura Mazda in le dualismo zoroastrian.
. . . uhm, uhm . . .
>E como un consequentia
>cultural/religiose de iste contacto inter judeos e
>iranianos, nos judeos ha recipite per le zoroastrianos
>lor idea dualistic de un deo tenebrose in contrasto al
>deo de lumine. E de judaismo, iste figura mythologic
>ha devenite un parte de mythologia de christianos e
>musulmanes alsi.
>
>-Julio le afikoros
Angelo: que vole dicer afikoros?
Mario: Io non sape! Ma perque tu te agitava tanto pro leger le message per
Julio?
Angelo: Iste era un laude al diablo!
Mario: E te sentiva tu negligite?
Angelo: Io es ille . . .
Mario: Ma face me un favor! Tu e tu diablo!
Angelo: Mi diablo?
Mario: Senti amico, io te supporta de un vita, vole tu lassar in pace mi
amicos, e vole tu que cata uno pote scriber illo que uno vole?
Angelo: Anque re le diablo?
Mario: Anque! O vole tu que io le adopta in tu vice?
Angelo: postea un vita que io te tene compania . . .
Mario: Que face tu ora, plange tu?
Angelo: Io non voleva . . .
Mario: Ben! Ben! Tu videra que Julio un die contara nos qui tu era, assi anque
io lo cognoscera un belle vice!
Angelo: E te committe tu al alteres?
Mario: Pro me le veritare non es uno!
Angelo: Io lo sapeva, io lo sapeva que tu arrivava a isto!