From:
MARIO MALAGUTI <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 22 Sep 2000 07:21:35 +0200
Il es melio que illes del UE continua a discuter e que nos, intertanto,
evita (in compania de nostre cosinos francese) de mangiar productos que non
es tradictional o natural.
Io non comprende le necessitate de iste regulas que face nos contingentar
(rationalisar) le production de nostre productos natural, pro optar pro
productos que non es ancora verificate in le tempres.
Perque solmente le americanos non mangia illos pro experimentar los?
Un decennio retro ab le America on inseniava de non mangiar pan, pasta, et
cetera.
Ora de America on insegna de adoptar le dieta mediterranee.
Recentemente anque iste dieta es ponite in dubita.
Ma perque nos non continua a mangiar como a nos inseniava nostre matre,
quando nos non cognosceva le phenomeno del obesitate que face assi simpatic
le americanos?

Anque a Treviso ora nos ha le Mcdonald's. Belle cosa! Quando le vento vole,
nos olface in le aere un odor de grassia animal comburite que ha nihil a que
facer con le perfumo de nostre carnes al brasa. Oh! Isto debe esser le
progresso!

Mario, qui continua a mangiar spaghetti, pizza, pan, caseos, fructos e
verduras, carnes certificate de origine national e biber vino, al salute de
Mcdonald e compania.