From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 11 Oct 2000 01:31:39 +0200
E que serea le Papas? Serea Illes responsabile pro le crimines perpetrate
in nomine del Ecclesia Catholic durante le seculos con cruciatas,
tribunales del inquisitor, conversiones del populos native american, e
bagatellas de iste amene natura? Eh! Io pensa que Illes lo era.
E que serea io, Filio del Lupa, responsabile del fascismo, quando io
nasceva in le 1940.
O sera Franz, uno qualcunque mi coetanee german, le responsabile pro le
politica de Hitler?
Nos debe mitter nos de accordo re illes que nos tene al vertice de un Pais.
Le division intra paises es sempre minus un realitate determinante.
Omne Pais ha su Carta Costitutional e le division del esercitio del
Administration Public in plus organos.
Le Presidente de mi Republica interveniva al Consilio de Europa in le dies
passate e perorava ancora un vice le fin del barbaritate del pena de morte.
Ha nos sentite isto, un vice, de parte del Presidente Clinton?
Ille non habera le poter pro intervenir directemente, ma Ille ha e
supertoto habeva un grande poter de communication con su Populo.
In campania electoral on non pote perorar causas que le electores non senti
proprie in le majoritate. Nos (europeos) non vole un Presidente (USA)
stupide. Ma postea durante quattro annos de su mandato Ille pote facer le
guida. (Duce serea un termino que crearea reation, in consideration que io
es italian.)
Illo que me face pensar es le facto que io lege in le message per Stan un
acceptation de iste stato de cosas.
Como dicer: In nomine Sanctissime de Christo!
Lassa in pace le Patre Eterne! Istos es nostre questiones e non facer te
paravento con Christo.
Nos debe facer de strata pro construer un vita plus digne pro le homines!
E illes qui, in general, nos considera que illes sta melio, in realitate
illes vive un qualitate de vita que non rege le comparation con illo europee.

Mario, de novo de mal humor.