From:
Date:
Sun, 11 Aug 2002 18:17:13 +0200
>In mi opinion, Senior Stefaan, il essera poco probabile que interlingua
>deventera le lingua official del UE, mais io poneva iste demanda pro
>vivificar le debatto in iste lista e audir altere opiniones, plus
>qualificate del mies, super iste thema;
>Stefano Loretoni.

Io non crede que in iste lista uno pote trovar un contributor referente pro
iste question, como io non crede que un lingua europee ganiara un suprematia
in le UE. Le anglese! Certemente illo sera introducite mesmo in le
programmas del schola sperimental italian insimul al informatica a partir
del prime anno scholar. Totevia io non pensa que le italianos renunciara al
dialectos e al italiano assi facilemente. In le annos '70 il pareva que le
dialectos deveva disparer. Illos ora vive un nove juventute!
Il serea como pretender o sperar in un cambio del cultura e habitudes
culinari.
Un aspecto inter tantos, pro facer un exemplo.
Cata uno preservara su cultura in general, e jam se parla de un Union del
Nationes, e pro isto on intende un union in le diversitate.
Si un lingua qualcunque habera un numero major de practicantes, isto
dependera de tante factores que debera nascer per aspectos del vita
quotidian e non certemente per exigentias bureaucratic o del UE.
Le politicos vive mesmo pro le consenso. Un parte modeste de lor attention
es ponite a garantir se le consenso. Potera illes pensar de proponer un
substituto al pizza o al spaghetti?
Le question ha iste natura, non altere.
Io pensa que illes se guardara ben de facer se carga de iste solutiones non
facilemente percurribile e popular.
Alora Interlingua? Si nos pensa que Interlingua ha un fundamento de
vocabulario international, un facile comprension, un possibile practica sin
tanto studiar, ben! il deberea valer le fatiga o le placer de practicar
Interlingua. Io non pote saper si, al fin, le persona se rendera consciente
de illo que costa minus fatiga.
Il pote sempre succeder le impensabile!
Intertanto il vale le practicar un defia, solmente pro me mesme. Non me
comprende le nordicos? Alora isto suffice! E me comprendera mesmo le slavos,
io spera. Plus le UE se allargara e minus habera bon fortuna un precise
lingua. Interlingua attende le evidentia per cata uno del union.
Potera Interlingua revelar se un tardive prisa de conscientia per le populo?
Isto es le defia! Io constata que ab Interlingua al italiano le passo es
breve. Io non pensa a un successo del italiano; no! io pensa al successo de
Interlingua, justo in consideration del facto que illo a me se revela un
solution percurribile.
Laxa le tempore al tempore!

Mario

MSN Foto č il sistema pių facile per condividere e stampare foto online:
http://photos.msn.it