From:
Date:
Mon, 22 Jul 2002 21:14:29 +0200
Alberto Mardegan wrote:

> (...)

> No, tu scribe in egolingua. ;-)

Ego es premite in le IED. Ego non ha inventate alcun parolas extra le
IED. Il ha altere locos pro tal exercitios si ego per hasardo lo vole.

> Iste probabilemente es un belle expression svedese; io comprende le
> significato litteral del phrase, ma non lo que es su significato
> figurate. Esque tu lo pote explicar?
>
> Forsan illo es simile a lo que on usa in Italia: "parlar a un muro"?

Nos ha anque iste expression, ma nos parla sovente verso un pariete.

Le senso del expression "On debe audir multo" o "On audira multo ante
que le aures cade del capite" ha le senso que on debe a vices audir
multe stupiditates (ante le aures decade) es quasi un emphasisation de
quanto on audira!

Tu comprende?

Kjell R