From:
Date:
Mon, 6 Nov 2000 20:02:24 +0100
Martijn Dekker wrote:

> Ma le pensata logic, le tolerantia, e le respecto obviemente es
> conceptos alien al zelatores religiose fixate in le medievo. No; que
> nos revive le Inquisition Espaniol!

In tal situationes il es gaudiente pensar que le lingua pote esser usate sin
le intervention del UMI. Ille religiose querelas es ancora plus comic si on
considera que in un conferentia ubi ego participava on voleva traducer certe
cosas pro le Baha'is! Naturalmente, si alcuno vole facer isto, il es bon, ma
le interessatos debe precar de isto, nos non debe proponer nostre servicios!
Ego protestava tunc dicente que certo certe circulos non esserea multo
enthusiastic et poterea prender actiones analoge.

Ah, ille religiones!

Si ego haberea un religion li deo del universo esserea un belle femina, le
matre creatrice del toto! Mmmmm. Non mal!

Amicalmente

Cellus