From:
Chris Burd <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 4 Jul 2000 13:10:02 -0400
On Sat, 1 Jul 2000 10:52:29 +0200, P. Cleij <[log in to unmask]> wrote:

>Car amicos,
>
>Heri vespere mi sposa e io ha retornate de un excursion a bicycletta que
>durante quatro dies nos ha facite in le provincia Limburg de mi pais e in
>le region limitrophe de Germania. Ben que le excursion esseva multo
>interessante (e anque un pauco fatigante), io ha revenite heri con mi labie
>inferior dolorosemente inflammate e le visage toto rubie e multo dolorose.

Le estate passate, io experiva symptomas simile, ma de un causa
directissime e non-mysteriose. A saper, justo al momento que io veniva a
mangiar un biscuit con marmalada, un vespa se atterrava al biscuit, e io,
inconsciente de isto, lo imbuccava. Comprensibilemente, le vespa se
effortiava durante su ultime momentos a revengiar se sur me, lo que me
causate multo dolor e ridiculo per mi familia. Ma de facto, si io habeva
*ingluttate* le vespa, le affaire esserea forsan multo grave.

Amicalmente,

Chris