INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Ivan C M <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Wed, 17 Feb 1999 11:33:37 EST
Io reside a Rio de Janeiro, io es graduate in administration e analyse
de systemas (ille qui face projectos pro execution in computatores) e io
labora como gerente de budget in un grande enterprisa de energia
electric.

Que cosas dispare, Stan! Statistica io ancora sape lo que es, ma le
theoria de personalitate ... : >))

Le carnival hic es vermente belle, Kjell, ma troppo car. Qui ha moneta
pote vider le scholas de samba (le desfilata) ab un bon e privilegiate
loco o, forsan ab un loge refrigerate. Quando io esseva un juvene (plus
que trenta annos antea) on non pagava pro vider lo. Le populo dansava al
stratas sin besonio de moneta como es hodie in alcun citates a nord-est
del pais, como Salvador e Olinda.

Hic vinti grados positive es temperature de hiberno. : >))
Hodie, pro exemplo, il ha trenta-octo grados centigrade, sed   le antea
mense, il habeva plus que quaranta.

Io trovava Le Musca un film multe schatologic.

Me placerea multe haber un dictionario electronic portabile
(¨rapictionario¨) portugese-interlingua perque me fatiga scriber in
interlingua con un dictionario commun.

Ivan Mourão