From:
Date:
Thu, 16 Aug 2001 05:37:43 +0200
>From: Horacio Martinez <[log in to unmask]>
>Date: Wed, 15 Aug 2001 22:40:07 -0300

>     Pro me, isto significarea que, forsan, oculos human videva species
>animal tardivemente extincte como certe extraordinari ave gigante (simile a
>un aquila) de 7 metros de invirgatura que habitava le Patagonia!
>     Aquelle oculos privilegiate, forsan anque videva alcun Gliptodon
>supervivente (un specie de armadillo de tres metros de longitude!)
>
>     In plus, es vermente un facto curiose que iste enorme extension de
>terra (America) habeva essite "libere" de homines durante tante milles de
> [...]

In iste conto nos pone ben precise quantitate de tempore: 60.000, 19.000,
etc. annos. E nos considera le mesticiar del racias human.
E Horacio se pone le belle imagine de illo que nostre ancestres videva.
Totevia in mi region io lege que le presentia del vita human trova
retrovamentos de 8.000 - 6.000 annos e non plus.
Nos debe indender retrovamento de utensiles del vita quotidian. Illo que
serviva pro viver omne dies. Jam pro un domo nos debe contentar nos de un
tempore multo plus breve.
In plus hic nos trova tracia de un scriptura que on ha potite traducer, ma
que illo non ha plus de 2.600 annos.
Le venetico appare circa 2.600 annos retro e dispare in le latino circa
2.300 annos retro con un residue presentia usque a 1.900 annos retro.
Isto non es un facto isolate e multe civilitates ha nos lassate iste
testimonios solmente in iste ultime arco de tempore.
Vider hodie iste testimonios a vice rende le vita del ancestres un facto
quasi actual.
E jam pro iste "breve" periodo nos ha assi grande difficultates de
interpretation e solmente le ultime 200 annos, circa, ha pro nos un certe
facile disponibilitate de documentation.
E io vive in un domo del XIV seculo! Pensa vos?
In plus io a vices fa marcha a retro con mi recordar e io "jam" pote
retroceder a factos de mi vita de 50 annos retro, anque 58 a vices!
Toto isto me pone in un stato que me predispone a reflecter, anque si io non
comprende ben re qual thema.
Ma qual mesticio es io?

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp