From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Sat, 18 Oct 1997 13:49:59 -0400
[log in to unmask] [log in to unmask]
 http://adam.cheshire.net/~jjbowks/home.html
 ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
 Car Janne, calma te calma te mi amico.

Si tu legeva le parte del "Key" tu ha viste
que illo esseva publicate in 1931 vinti annos
ante que nostre amate Interlingua de IALA, le
nomine Interlingua in facto deveni del uso de
Giuseppe Peano, un mathematico e doctor de
scientias mathematic in le Universitate de
Turin in Italia. Ille es in facto etiam le
persona que tomava parte in multe conferentias
del IALA in su primo annos e que luctava
fortemente pro le idea de un lingua naturalistic
e non apriori or inventate como le Esperanto o
Volapük. Nos que usa le Interlingua de IALA
debe multo a ille senior.

Per favor lege hic infra mi responsas a tu
questiones, e per favor calma te mi amico.

> de: Jan Armann <[log in to unmask]>
> a: [log in to unmask]
> Subjecto: Re: EUROPEANO http://www.geocities.com/Athens/Olympus/2948/
# Data: Saturday, October 18, 1997 3:55 AM
# Salutes!
# Jay, tu message ha me multo consternate.

Io crede que si tu te calma un pauco tunc
lege mi explication tu non habera ration pro
consternar te, mi car amico.

# Qual es iste "lingua" a vices nominate 'interlingua', a vices
# 'europeano' in le texto del sito? Un tentation a furar "nostre
# interlingua" e modificar lo con regulas bizarre? Isto es le plus
# importante question.

Le sito es Europeano, illo es mi sito pro presentar le lingua de
Giuseppe Peano, le qual originalmente se appellava Latino sine
Flexione e depois appellava se per le nomine de Interlingua.

Si, Interlingua proque le nomine esseva le invention de Peano
mesme, ille lo usava antes que qualque altere interlinguista.

# Io ha legite partes del texto in "Key" - io non vole perder tempore a
# cosas bizarre - e ha vidite que alcun grande essayos a crear linguas
# auxiliar es presentate, como per exemplo Volapük e Esperanto. Ma io non
# ha trovate Interlingua re Gode et al.. Pro que non?

Proque le libro esseva publicate in 1931 vinti annos
ante que le IED e le Grammatica de Gode/Blair.

# Un curte studio del grammatica proponite in le texto de Key indica
# contradictiones:
> The following cardinal rules form the foundation of the language adopted
by the Academia:

> 1. Interlingua adopts every word common to English, German, French,
Spanish, Italian, Portuguese,
> Russian, and every Anglo-Latin word;
>
> 2. Every word, Which exists in Latin, has the form of the Latin stem or
root or radical;

> 3. The suffix -s indicates the plural.
>

> Capite habe fronte, naso, ore, mento, duo oculo, duo aure.
>
> Fronte es super naso et oculos. Naso es inter oculos.

# Proque "duo oculo, duo aure" sin 's' plural in le penultime phrase, ma
# "oculos" con 's' in le ultime?

Le idea de extraher le parolas international del
linguas moderne e de origine Greco-Latino esseva
in voga in le dies de Peano, mais ille habeva multo
del responsibilitate de facer lo plus "chic" is su
die. Ille esseva le capite del Academia pro Interlingua,
que antea esseva "Akademi de Lingu Universal" e le
"Kadem" del Volapükistas. Le vaste differentia inter
le Idiom Neutral (Lingu Universal) e le Volapük
esseva le uso de formas commun in le linguas moderne
europee con radices Greco-Latin. Le Academia in le
manos de Peano produceva multe publicationes fomentante
le uso del vocabulario existente in le linguas fonte
e Latino.

# Jay, tu debe presentar le inventores e constructores de iste
# "interlingua/europeano". Nos debe saper si illes es personas seriose e
# qualificate. Si illes ha habite le intention a presentar un lingua
# auxiliar que es melior que le precedentes, illes poteva ha contactate
# personas qualificate in nostre movimento. Io non crede que alcun gruppa
# de personas pote construer un lingua auxiliar rapidemente. Gode & al ha
# laborate 25 annos.

Infelicemente le Doctor Peano moriva jam face multe
annos. Mais Gode et alia, Stillman, Collinson etc.
usava su lingua auxiliar como prototypo de recercas
quando illes essayava trovar un solution al problema
del lingua auxiliari universal. Il habeva le Esperanto,
le Ido, le Occidental e le Interlingua/Latino-sine-Flexione.
E io vermente crede que multe del ideas de Peano esseva
incorporate in le recercas del IALA in su tempores
juvene durante le recercas in Europa (non in le U.S.).

# Amicalmente

# Jan

Con sentimentos alsi amical,
Jay B.