From:
Date:
Sat, 29 Sep 2001 11:51:46 +0200
>Mario, que vole tu comprender per
>_facite aures de mercante_? Significa
>isto un persona qui ausculta cautemente
>le ambiente e age secundo isto?

To turn a deaf ear (on).
Le expression indica le comportamento de uno qui ascolta e totevia face como
si ille non haberea ascoltate.

>Ma pro poner le cosa in un poco de
>seriositate, isto monstra quanto forte
>on pote esser fundate in su ambiente
>linguistic. Forsan isto expressa nostre
>varie influentia del cultura american,
>viste que Paul e io cognosce del muslims
>etc. durante que le resta de vos non lo
>face. Se dice que Svedia es un del plus
>americanisate paises in Europa. Forsan
>isto explica le cosa?! Si le responsa es
>positive, nos non debe timer le si
>appellate "imperialismo cultural
>american" proque illo non es assi forte
>que nos nos imagina.
>
>Cellus

Pro hodie io debe facer halto hic, ma iste thema serea belle. Io scribe
sempre que nos non ha necessitate de un extensive Interlingua perque le
comprension international se gania con le evitar le expressiones national.
Totevia uno non sempre ha iste cura e capacitate.
In le Europa del dialectos (o debeva io limitar me al Italia?) nos non
currere le periculo de alcun imperialismo cultural.
De un intercambio, forsan!

Mario

Scarica GRATUITAMENTE MSN Explorer all'indirizzo
http://explorer.msn.it/intl.asp