From:
Date:
Thu, 29 Nov 2001 02:30:38 +0100
Scribeva Peter Kleiweg <[log in to unmask]>

>Mario Malaguti scribeva...

>Mutescite per il eloquentia del altere.

Mal! Qui se pone limitationes, face un personal selection e permitte al
alteres le spatio que ille poterea haber.
Justo! Totevia pro haber spatio uno deberea scriber; como dicer mitter del
sue! Haber ideas! Proponer su eloquentia.

>No, gratias. Io usa Linux.
>
>--
>Peter Kleiweg
>http://www.let.rug.nl/~kleiweg/

Oh Deo! Io usa le programma que pone in total autonomia un parve publicitate
al conclusion del message. Isto es multo commun. Uno con le exigentia de
acclarar su preferentia pro Linux, al contrario e pro fortuna, es un
raritate. Il serea como haber le exigentia de poner se per le strata e
discuter con le placards.

Vide vos Peter Kleiweg ingagiate in iste discussion?
- No, gratias! Io non face uso del panno! Oh, isto!
- No, gratias! Io prefere Philips! Io non usa le sustenepectore! Etc.

Ciao!