From:
Aender dos Santos <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 29 Jan 2003 15:59:12 -0200
From: Harleigh Kyson Jr. <[log in to unmask]>
To: <[log in to unmask]>
Sent: Tuesday, January 28, 2003 9:11 PM
Subject: Re: [INTERLNG] "le", "la" "uno", "una"

> ---
>
> Io non sape exactemente lo que vos vole communicar me.
>  Io solmente usava iste proposition como un exemplo
> del uso de interlingua.  Io vive a Long Beach,
> California (Califonria, naturalmente esseva un error
> typographic).
>
> Il me pare que forsan vos crede que io es un
> imperalista american.  Io crede que le Statos Unite es
> un imperio tan mal como le alteres, specialmente le
> imperios britannic e francese e roman.

***Vermente, il non existe illo que on poterea nominar "bon imperio"; tal
affaire esserea como creder in le historias pro infantes. Tote le imperios
del historia human ha le manos maculate per sanguine. E plus un vice celle
sanguine va cader al terra in Irak, il me sembla, como anque semper cade in
altere partes del mundo, sed nemine face nihil pro stoppar celle situation
ultra dicer belle discursos.

> Io odia multe aspectos del cultura del Statos Unite
> proque io es homosexual.  Si io habeva nascite in
> Svedia o in Danmark in 1938 in vice del Statos Unite,
> io non haberea debite confrontar le prejudicios
> christian superstitiose contra le homosexuales (multo
> commun in le Statos Unite!), que me ha marginalisate
> in le vita american, e mi vita haberea essite multo
> plus felice!

***Io pensa, car Harleigh Kyson, que iste idea es in le capite de tote le
homosexuales del mundo. Le paises nordic es como un sonio pro illes, un
sonio que poterea esser realitate in le resto del mundo. Io pensava que in
Statos Unite, al minus in San Francisco, le vita del homosexuales es alco
bon, esque io es mendose? [(dupate?)]

> Le Statos Unite, vermente, non es un pais civilisate.
> Io cognosce multo ben le mentitas e le duplicitate que
> characterisa le cultura, le governamento, e le systema
> social american, e io vermente odia iste pais.  Pro
> me, esser american esseva un malissime accidento de nascimento!

***Ho, io non va disaccordar con te. ;-)