From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 16 Mar 2007 15:58:30 +0100
Den 2007-03-16 01:54:41 skrev Antonielly Garcia Rodrigues

. Disconsiderante le discussiones
> super qui es le ver standard, tote ilos es linguisticamente valide si
> ilos es capabile de comunicar con eficientia.

In le interlingua que io apprendeva le passage in supra significa que le
"standard" es un persona. "qui es le ver standard" es "who", interessante
qui es iste persona standard!

Nunc, io accepta que cata un persona face su proprie interpretation de
interlingua e su principios. Nulle problema. Ma le variante demonstrate in
le IED e le interlingua Grammar es Interlingua, forsan con le addition
"IALA". SI Antonelly vole reinvestigar le vocabulario e "sequer le
regulas" multo ben, ma le resultato essera un altere sorta de interlingua.

Naturalmente, scribe como tu lo vole! Io lo non pote impedir!

Il es typic que Stan e Antonelly es personas qui jam parla grande linguas
de multe milliones de parlatores. Il es obvie que illes non ha besonio de
interlingua. Nos altere parlatores de parvissime linguas ha un certe
besonio de interlingua e profita del facto que gente usa un forma si multo
standardisate que possibile.

Isto es multo regrettabile, ma del altere latere satis amusante.

Il non es le prime vice que le movimento de interlingua ha habite grande
etymologos qui ha sapite cata lingua romance e vole extender le numero de
linguas fonte e altere cosas amusante, ma isto non deveni interlingua de
IALA ma un altere sorta.

Per consequente, scribe como vos vole.

Kjell R
--