Date:
Tue, 10 Jan 2006 02:43:41 EST
Ecce un altere articolo interessante al pagina de Café Babel,
io solmente ha trovate le versiones german e anglese:

"Equalitate, non quantitate" de Dr. Davyth Hicks, Eurolang News

http://www.cafebabel.com/de/article.asp?T=A&Id=144
http://www.cafebabel.com/en/article.asp?T=A&Id=144

Secundo me, illo contine un discutabile proposta. Ben que
Interlingua non es mencionate, que es ya anque non multo
suprendente, nonne?

Forsan on pote de nostre latere proponer, que le linguas de
labor sia 3 ( i.e. anglese, francese, germano) plus Interlingua,
in vice del, illac indicate, espagnol?

Esque isto non esserea un option plus realistic que proponer
que le sol lingua de labor in institutiones del UE sia Interlingua?
Io opina, que si, ben que io es consciente que isto non es
multo "political correct"....

Amicalmente saluta
Klaus

In einer eMail vom 09.01.2006  13:22:30, schreibt Giovanni Nappi:

<< Ecce un dossier supra le question linguistic europee per Cafébabel...

 ca: http://www.cafebabel.com/ca/dossier.asp?id=179
 de: http://www.cafebabel.com/de/dossier.asp?id=179
 en: http://www.cafebabel.com/en/dossier.asp?id=179
 es: http://www.cafebabel.com/es/dossier.asp?id=179