From:
Ingmar de Hollanda <[log in to unmask]>
Date:
Wed, 30 Jun 2004 12:19:49 -0500

>Pro nos, poloneses (e non solo pro nos), un multo grave urbe!
>Pawel

Aha, car amico, tu cognosce Arnhem. Naturalmente del secunde guerra mundial
le grande operationes militar ci, nonne?
Io habita con mi sposa e duo filios in un village proxime a iste citate
multo agradabile que Arnhem es hodie.
E anque io travalia la, e como ver hollandese io va la quasi sempre al
bicycletta.
Mais in effecto in le "grande guerra" ille citate ha suffrite multo, tu
sapeva que plus que cento-mille de su inhabitantes debeva fugir in iste
tempore de un die al altere, sin saper ubi ill
es pote ir? E que pro un anno
Arnhem era un 'urbe de phantasmas' completemente bombardate rupte, quasi
sin habitantes original vivente?
Fortunatemente al presente illa es un placia agradibile, creative, franc e
progressive, sin unic gravitate "du tout". Visita la!

Cordiales, Ingmar