From:
Date:
Wed, 21 May 2014 18:41:17 +0200
Gratias a Ruud Hrmsen pro le contribution a emendar le texto.
Re le contribution de Interlingua in le processo de formation del futuro de
le Union Europee, illo pertine al utopia.
In le practica Interlingua non apporta beneficios.
Re le Union Europee e le Euro ab iste proxime voto nos comprendera nostre
possibile futuro.
Il non sera un voto facile.
Io desidera un alte affluentia al voto e un non equivocabile indication del
cives.
A tosto,