From:
Kjell Rehnstrom <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 14 Aug 2001 20:08:37 +0200
Luca Ghitti wrote:

> Qual belle description de Treviso que tu da a nos!
> Io nunquam visitava tu citate, ma io sape que illo es multo interessante e
> ancora un citate con un dimension human multo calide. Io ha solmente
> visitate in Veneto le citates de Verona, Vicenza, Padua e Venetia!
>
> Solmente un vice io habeva iste impression de tranquillitate e beltate in le
> grande citate di Milan. Io vadeva illac al matio, multo presto e il non
> habeva traffico, ruito. Le botecas e le cafés aperiva justo in ille momento
> e in le stratas on audiva solmente poc personas que parlava in le dialecto
> [...]

Nos dice burlantemente del invitatos que "Era agradabile quando illes veniva ma
plus agradabile quando illes sortiva!"

Il es un commun opinion in re le locos touristic que le habitantes ama le
moneta del touristas sed non troppo illes ipse! Naturalmente isto debe in alcun
senso esser un exaggeration proque on non pote odiar cosas con le qual on
travalia omne die, si il se non tracta de un pena e non laboro.

Cellus