INTERLNG Archives

Discussiones in Interlingua

INTERLNG@LISTSERV.ICORS.ORG

From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Reply To:
INTERLNG: Discussiones in Interlingua
Date:
Tue, 20 Jan 1998 21:59:29 -0500
Hi, Sandi,
yes, I know the book you're talking about and it is available
through the...
Servicio de Libros UMI
Frits Goudkuil
Zonnegloren 30
7361 TL Beekbergen
Nederland / Pais Basse

Also the...
Interlingua Institute
Frank Estherhill
332 Bleecker St. #G34
New York, NY  10014

may be of help.

Here's the info Servicio de Libros has on
Interlingua Today, a course for beginners
by F.P. Gopsill, British Interlilngua Society,
1994, 270 pages + a key to exercises.
ISBN 1-898017-01-8 & 1-898017-02-6

"Iste curso de 20 lectiones pro comenciantes
es basate sur le commentarios de alumnos in
tote le mundo a un previe curso, nunc exhaurite.
Illo se presenta professionalmente con un
typographia clar e invitante. Apte pro autostudio
o uso classic."

I will forward your request to the INTERLNG list
perhaps they'll be able to send info on how much
it costs and shipping and stuff and how soon you'll
be able to get it.

Glad to be of help,
Sincerely,
Jay B.