From:
Jan Armann <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 12 Apr 1997 12:03:00 -0700
Ensjo (Emerson José Silveira da Costa) wrote:

> Gente!
>
> Il ha un grande programma disponibile in Internet: ICQ ("I seek you").
> Con ille, cata un de nos recipe un numero unic. Nos pote registrar le
> unes le alteres, e assi, in un parve fenestra nos pote sempre vider qual
> de nos es on-line quandocunque.

S A L U T E !

Io ha anque installate le programma e ha me registrate con numero
785745. Vos es benvenite inscriber le numero in vostre programmas e io
va autorisar vos. Io spera que isto es un bon idea que Ensjo ha
proponite. Si vos vole il es simple adder functiones pro conversation
telephonic plus tarde.

Amicalmente,
Jan
--
Jan Armann
Fagelstigen 21; S-904 21 UMEA, Sverige (Sweden)