From:
Date:
Tue, 28 Nov 2000 23:48:21 +0100
At 17.13 28/11/00 -0400, Stanley Mulaik wrote:

>Mario, e alteros,
>     Io usa un Macintosh e al bureau e a mi casa.  A mi bureau io usa Eudora
>Pro.  Totevia a mi casa io non pote usar lo a causa del facto que io non
>pote contactar un pop servitor de foras le rete a mi universitate.

Un information pro totos: HearMe VoiceCONTACT per Eudora ancora non vade
ben pro le MAC :-((

>Ora iste mense, le centro de computatores va discontinuar su systema de
>"dialups" (connectiones per telephono).  On alora debe usar un Providitor
>de Servicios del Interrete commercial.

In Italia ora iste connectiones es sempre plus gratuite, obviemente illos a
pagamento se distingue pro qualitate del servicio.

>. . . . . . .
>Stan

Anque io habeva un MAC. Era le anno 1986 e le resto de mi computers
functionava in Unix e in Dos.
Postea le 1997, quando io abandonava progressivamente mi activitate con
Unix, io passava a Microsoft. Si! De accordo, anque io lege quante personas
es contrari a Microsoft.
Ma como es iste facto? Le facto, io intende, que Microsoft es sempre in
avante in comparation al alteres?
O io non ha comprendite un bel nihil! Cosa que pote esser tranquillemente ver!
Si io pensa quanto me ha costate apprender como mover me in le campo del
informatica, io initiava con le schedulas perforate e con le grande centros
de elaboration de datos, io pote concluder que iste campo ha essite illo
que me ha facite fatigar sin comparationes.
Pro non parlar del luctas con le programmatores! Illes qui face damnos sin
render se conto e sin dar jammais conto.
Nonobstante le management que se committeva a me, debeva comocunque obtener
informationes, e mi defia era illo de pretender e obtener illos in tempore
real!
Capira un juvene de hodie illo que voleva dicer informatica solmente
dece-cinque annos retro?

Ma como sempre, io mantene un impression: a leger le personas pare que con
le computer illes face isto e cello, ma al latere pratic, io sempre non
sape vider resultatos que conta.
E nos parlara in Interlingua, un altere vice!

Sonios de auro!

Mario