From:
Date:
Fri, 23 Oct 1998 06:08:14 +0200
Stan scribeva:
>  Esque il ha le possibilitate que le politicos ha adoptate le lege pro
>crear un mal opinion super le Union Europee?  A ver dicer, in mi leger del
>leges al pagina in le tela del Union Europee super, io crede, aqueste
>proposition, il non habeva interdicite tote mentionar de un altero in
>le interrete, mais esseva in facto pro le regulation de bases de datos.

Justo, e isto un jurista diceva in un diffusion del radio heri.

>Ha vostre Constitution (si vos lo ha) un provision pro le libertate del
>parola?  In le Statos Unite un tal lege esserea contra le Constitution.
>Nonobstante, alcun provision in un tractato estranie supercede le
>Constititution.  Mais in aqueste caso, si le lege adoptate esseva un
>mal interpretation del tractato o un accordo subvenite per le tractato,
>le lege esserea contra le Consitution.

Si illo ha, ma - nunc io non cognosce omne le detalios - nostre
constitution de 1972 o 3 que reimplaciava le ancian de 1809, provide pro
derecto de parola del medios imprimite e eteric (radio e television). Si io
ha comprendite le cosa completemente, le libertate non pote esser extendite
a computatores, proque il ha un certe lege que prohibi isto e on ha
problemas con le responsabilitate.

Pro un jornal o altere publication periodic il debe haber un redactor
responsabile qui prende sur se omne le deberes coram le lege quanto al
violationes del lege o calumnia, instigation ethnic etc.

Nos ha tanto politicos incompetente que il es un meravilia que le pais
functiona! Per consequente le tempore de meravilias non es finite!

Io spera que isto es un responsa satisfacente.

Kjell Rehnstroem
Vaenortsgatan 87
S-752 64  UPPSALA
Svedia - Sweden