From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 5 Dec 2000 19:05:47 +0100
Michael Edwards scribeva:

> Salute:
>
> (omissis)  Assi, como io diceva, il ha regulas super illo?  Io supponerea
> assi.  Non obstante, si Interlingua es essera un lingua vivente pro tute le
> mundo, il me pare que nos ha le besonio de idiomas que occurre naturalmente
> con le usatores de illo, nonne?  Naturalmente, on ha esser sensibile in le
> uso de illos quando parlante con altere personas de altere paises, e si bon
> senso es usate, que io non vide un problema con le uso del idiomas quando io
> parla o scribe Interlingua ;-)
>
> Que pensa vos? E que dice le 'regulas' de Interlinga?

> [...]

Le regula existe e illo es general, in le senso que illo vale in omne caso
quando uno face uso de un lingua pro orientar se al altere personas, sia in le
caso que iste personas sia de su mesme lingua, como in le caso, que iste
personas sia de altere linguas: 'evita de esser provincial!'
O, alteremente fa te carga de explicar le expressiones que tu vole usar.
Que es 'esser uno provincial'?
Iste expression vole dicer de esser uno qui se exprime con recurso a
expressiones de su micromundo, de su mundo provincial.
Un bon autor scribe pro le mundo e illo non face recurso a iste expressiones,
le quales limitarea le horizonte de su lectores.

Sia simple e tu sera superior!

Ciao,

Mario Malaguti