From:
Date:
Mon, 2 Nov 1998 18:34:56 +0000
Car Stan,

tu ha sin dubita ration; io pote esser plus active pro quanto concerne
interlingua, ma io me considera ancora un inexperte in interlingua.
Totevia qualcosa io ha facite e, super toto, io es preste a facer sin
succurso de necuno, o quasi. Io ha publicate in interrete forsan 100
paginas con texto interlingua e io ha in coordination forsan plus de 100
paginas, etiam in interlingua, re le fresco e su technica que va disparer
se, etiam in le inseniamento in le schola de arte.
Tu es brave e tu regularmente pone messages super interlingua a varie
gruppos de novas in le interrete..., ma io habeva demandate vos un e-posta
de al minus un schola de arte de vostre zona. Tu es professor e non me ha
facilitate como necuno in iste lista.
Le messages al gruppos de novas in le interrete, trova le tempore que illos
trova e INTERLING non se ha dismentite.
Io considera que le tempore e un bon labor dara fructos.
Tu scribe: ... phenomenon...e non como individuales deludite.
Voleva tu scriber "phenomeno... e non como individuos deludite"?
Tante vices il es iste dubitas que me frena. Si Stan scribe individuales io
es propense a considerar que Stan cognosce interlingua.
In mi message re europanto io poneva un question: "Es nos minus active?" e
io non habeva in animo de considerar quanto un singule pote facer.
Tu me stimula e iste es comprendite in esser amicos, amicos de Stan.
Gratias, a me va ben le expressiones de tu amicitate.
Io considerava le initiativas presso le UE e le pressa.
Estima tu, Stan, que io deberea inviar un e-posta al jornal quotidian "Il
Giornale" e dicer bla bla? Qui es io, o qui es AIPI, le Association Italia
Pro Interlingua?
In le IL_STRAT sera on de accordo?
Pro me es melio dedicar me a mi paginas.
Ciao Stan e a totos in le lista,

Mario

Mario Malaguti
mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it
http://www.affresco.com