From:
Date:
Tue, 12 Mar 2002 10:00:50 +0100
Alberto Mardegan wrote:

> Un poco de toto. Io presenta mi these, eventualmente alicun professor
> face qualque demanda. Al fin illos (non solmente un professor, mais un
> commission) valutara mi these e me dara un judicio.

Interessante. Consiste le commission solo de professores de tu
universitate o es il le professor de tu institution.

Ego non cognosce le hierarchia a un universitate italian. Nos ha
universitate
facultate
institution
departamento

Il sembla que le institution es conforme al department a un
universitate american.

In Svedia le facultates es humanistic, theologic, juridic e medicin
(secundo le division del medievo).

 On pote haber un institution de anglese, de linguas slave, de
mathematica, limnologia etc.

In un svedese universitate on ha un examine elementar
(fundamental, nos lo appella, ante isto era le candidato de
philosofia, politia, medicina, theologia etc.).

Sperante isto es de alcun interesse

 Cellus