From:
Jacques DEHEE <[log in to unmask]>
Date:
Fri, 28 Feb 2003 10:37:44 +0100
*******
 Interlingua non es solmente su parte superconservative con methodos terroriste.
 Le action subversive contra Lingua Franca Nova, le sabotage de LUNGUA MUNDI
 progressive post totale, restera in omne memoria, como le dishonore de Interlingua.
 E on scribera ancora et ancora a este subjecto.
 Interlingua necessita un subjunctivo mesmo si le superconservatores terroristas
 lo refusa.

 Un ver Interlinguista.