From:
Date:
Mon, 10 Aug 1998 20:03:32 +0000
Paolo Castellina scribeva:

Ensjo scribeva:

>Si, Paolo. Alcun tempore retro io entrava in contacto con Esterhill e
le questionava un maniera de utilizar *profitosemente* le adresse
www.interlingua.org. Io me promptificava a preparar le sito, e ille
primemente me inviava archivos del IED in formato WordPerfect pro que io
los converteva a formato HTTP. Io ancora attende le resto del IED, e
materiales futur.
Io non sperava que Esterhill lo publicarea ja. Io ancora preparava le
paginas al adresse
<http://www.nautilus.com.br/~ensjo/interlingua/ied/>.
Vamos sperar que su collaboration non se arresta illac. ;-)
<
<
E io qui es un affamato de dictionarios in Interlingua habeva jam visitate
le paginas de Ensjo e iste vespera io veni de visitar le mesme, e io me
demandava: "Io ha jam incontrate iste paginas, ma ubi, e de ubi?" In le
sito de Ensjo, ora que ille lo ha recordate, etiam io lo recorda!
Gratias pro tu labor Ensjo.
Io non ha le placer de cognoscer qui es Esterhill, ma io demanda: perque on
non lassa le osso?
On dice que le can non lassa voluntarimente su osso.
Depone le osso!
Lassa le osso!
Illos son exhortationes al amico del homine.
Ma pro un dictionario?
Si le dictionario non es patrimonio commun, illo habera un precio, etiam
pro su version que on poterea haber con un banal download.
:-( O no?  :-!
Gratis o, a pagamento, le Mytho, lassara ille le osso? Al proxime episodio!
Ah! :-)
Cordialmente,

Mario Malaguti

mailto:[log in to unmask]
Informatica GI Srl
Strada Bibano, 9 - 31100 Treviso (Italy)
tel. (+39) 0422 420790 - fax (+39) 0422 420789
http://www.i-gi.com
http://www.telegrupigi.com
http://www.informaticagi.it