From:
Kjell Rehnström <[log in to unmask]>
Reply To:
Date:
Sat, 22 Jan 2000 19:20:54 +0100
STAN MULAIK wrote:

> Aqui es un altere problema:
>
> Anglese: "Allen's Bushbaby"
>
> Isto non es un ave mais un primato.  Su nomine scientific es
> Galago alleni.
>
> Mi libro "Latin names explained" dice que 'galago' es neolatin del parola pro
> simia in le lingua del Wolof, un populo del Sudan occidental.  Allen es
> Contra-admiral W. Allen, F.R.S., un anglese zoologo qui conduceva
> un expedition a Niger in 1841.
>
> Angl. bushbaby, galago  (nomine scientific del nomine de iste primatos)
> Ital. galago'ne
> Fr.   ?
> [...]
Ci mi encyclopedia sembla esser un poco plus al auxilio. Secundo le
encyclopedia il ha un familia Lorisidas del subordine _semisimias_(?) Le
species de Africa oriental se appella _galaginas (Galaginae)_ isto debe esser
le _galagos_. Illes ha grande aures nude que pote esser convolute, complicate
(!).

On poterea appellar le creatura _Galago de Allen_ o _Galagina de Allen_. Ego
non sape qual es le correcte forma, ma si on ha un atlas de animales o un
terminologia isto non es difficile decifrar.

Sperante que isto es a _alcun_ adjuta.

Amicalmente