From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 15 Aug 2002 07:42:23 +0200
Scribe Kjell Rehnstrom:
>Mi surprisa es plus tosto rhetoric. In facto il es fascinante que rapido un
>societate democratic pote cambiar a lo que - minacea - devenir un
>dictatura!

Con iste belle perspectiva, como facera le USA a defender se ab attaccos del
qualitate de illo del 11 Septembre 2001?
Le menacia es in le sino del USA, inter le normal population que vive illac.
Isto es un puncto precise pro iste analyse. Solutiones? Expander un sorta de
action de policia al estraniero, in tote le mundo? E le ressources pro facer
isto? Non se considerara le instabilitate economic e/o politic del restante
Centro e Sud America?

>Como pote io introducer un policia à la Gestapo in un pais? Assi se face.
>Pone omne criminales - particularmente le vermente periculose - a pede
>libere. Dona postea le policia in general multo poco resourses. In breve tu
>habera tote le populo critante: Plus de policia! Etc.

Un buffoneria! In Italia, pro facer un exemplo, non solmente non existe le
pena capital, es le mesme prison a vita que ha ponite in discussion, perque
nostre Charta constitutional previde que omne pena debe absolver intertanto
a un function re-educative. Assi quicunque sin possibilitate de ulterior
appello es condemnate a un pena, ha comocunque le derecto de redimer se,
laborar, educar se, gauder de permissos pro bon contucta (foras del prison,
obviemente), perciper un retribution pro le labor e un indemnitate economic
final.
Isto vale pro tote le citatanos, sin distinctiones, ni referentia al
gravitate e quantitate del reatos.
De consequentia le mesme termino "criminal" es ponite in discussion. Le lege
considera le citatano in question un persona qui ha essite recognoscite
culpabile de reatos, de tractar de consequentia, e totevia de respectar in
omne caso pro su derectos, como listate supra.
Il non se tracta de un manco de policia, organisationes que comocunque debe
haber un limitation in omne communitate, si non altere pro un question de
costos non supportabile. Il se tracta simplicemente de mantener un nivello
de civilisation, sin altere adjectivationes.
Le populo non pretende plus de policia, illo pretende libertate e
tranquillitate in le respecto del proprie ordinamentos, supertoto ab initiar
ab illos del Charta constitutional.
Como dicer que iste populo es ben vacinate contra le retorno de un
qualcunque forma de tyrannia. Un populo que se ha concedite leges que tutela
le major numeros possibile de manifestationes de libertate, non sera jammais
disponibile a perder los con facilitate. Vero sera le contrario, supertoto
quando culturas religiose limita le libertate del individuo, o melio
individua.
E totevia in le communitate existe illes qui non respecta le lege e le
populo, in nomine del qual omne sententia de condemnation es pronunciate per
le judices, pretende un defensa. "in nomine del Populo Italian . . ." isto
es le premissa a omne pronunciation per le judices.

>Si, tu lo ha divinate. "An nos non es al via de un nove glaciation?"
>(!)
>
>Kjell R

Nos non pote conducer un analyse e passar de un thema a un altere,
alteremente nos disperge le senso del discurso. In omne caso, il pare que le
desastros que culpava mi Veneto in particular in le zona del Laco de Garda,
non se revela durante iste dies, un facto isolate. Vide illo que succede in
Austria, Germania e Republica Ceca. Eventos atmospheric, pare, que non
habeva precedentes usque a 100 annos retro. Pensa nos que isto depende ab le
culpa de factores human? Forsan un certe concurso de culpa es possibile,
considera al reguardo illo que succede, sempre in iste dies, in tote le
Extremo Oriente a alte densitate de industrialisation. Il se tracta de un
precio que un qualcunque communitate paga pro ganiar un redemption economic.
E le alternativa es le famine.
Retorna al USA e demanda te perque iste Pais es le plus extrenue defensor de
su status quo e non intende modificar su positiones a iste reguardo.
Si un parte de iste situationes metereologic depende per decisiones human,
nos es multo lontan ab un accordo international e, al fin, reguardo al
accordos international, perque non considerar le Norvegia con le chassa al
balena, o mesmo le situation del pisca in le Mar Baltico. Io legeva que le
parturientes es dissuadite de nutrir se con vostre pisces. Duo exemplos que
tu ha ben a disposition. Prova proponer solutiones re illos, sin facer
recurso al menaccia al democratia. Eh! Eh!

Mario, in le die magic de Ferragosto (que tu non ha!)

MSN Foto è il sistema più facile per condividere e stampare foto online:
http://photos.msn.it