From:
Mario Malaguti <[log in to unmask]>
Date:
Thu, 7 Mar 2002 13:12:20 +0100
Mario con duo >> e Kjell con un > scribeva observationes de mi grande
interesse. Mesmo in mi contactos con amicos statounitese, io assume sempre
plus le convincimento que, si le viver dependerea ab le personas, le mundo
probabilemente devenirea plus vivibile. Le problema es que nos debe exprimer
nos per representantes e que iste seniores tende a representar nos pro lor
profession exclusive.

>Italia in le UE?
>evolution
>
>On ha parlate multo de vostre Prime ministro (?) Berlusconi, le qual on non
>ama.

Ille ha mi fiducia e illo del majoritate del italianos.

>se
>ideas e
>
>Isto es un costumari ration contra le Union anque ci in Svedia. Nos non
>vole
>capitular al bureaucratas in Brussela. Illes decide sempre plus de cosas.

E isto non vade absolutemente ben pro necuno in Europa e totevia ha ben
individuabile interesses economic. Como sempre!

>Le facto que plure svedos ha ganiate in le tribunal europee contra le stato
>svede es un cosa del qual le medios parla un poco silentiosemente!

Belle isto parlar un poco silentiosemente! Le situation del administration
del justitia in Italia es multo preoccupante. Le conclusiones es de iste
nivello: un exopero heri a Roma contra le malcostume de attender non minus
de tres annos pro un judicio de prime grado (al qual sequera le appello) in
lites in meteria de labor, quando le lege previde debattos a rito abbreviate
e fixa precise tempores de alcun menses.
Un causa civil necessita de un decena de annos pro pervenir al judicio
definitive!

> [...]
>esser
>troppo parve - e naturalmente ci in le nord le fragas non pote esser tante
>grande como in le sud, ben que secundo nos, illos ha le bon gusto!
>
>E le producentes del harrengo baltic acide (olfacente un conserva de iste
>haringo te facerea creder que illo es putride, ma nonobstante un
>delicatessa pro
>illes qui ha costumate se a illo.) esseva multo stupefacte quando on de
>Brusselas diceva que illes debe cambiar un massa de cosas in le salerias de
>haringo. Le principio rememora un poco como on face la caule acide

Reguardo al olfacer del productos del pisca, on debe non haber problemas. Io
non los haberea, le Romanos non los haveva, non los ha le venetos qui es le
major consumitores del productos del pisca nordic, per un tradition proxime
al millennio.
E que dicer del caseos? E io ama le unos e le alteres!
Ben! Ora le production de alcun caseos de plus longe tradition italian debe
facer se clandestinemente. Le UE ha proibite le metodos de prodution
traditional. Mesmo le furnos a ligno pro cocer le pizza!

Europa debera esser un mercato global e totevia non potera evitar le
traditiones de necuno. Iste sera le necessari conclusion.

>de
>
>Si, nos deberea naturalmente haber un equipa unional.
>
>Cellus

E in consideration que le jocos ha sempre servite al scopo de manifestar
benevolentia al vulgo, nos habera le equipas unional, su clubs e su
supporters!

Mario

MSN Photos č il metodo pių semplice per condividere e stampare le tue foto:
http://photos.msn.it/Support/WorldWide.aspx