From:
Jay Bowks <[log in to unmask]>
Date:
Tue, 3 Jun 1997 23:11:09 -0400
http://www.cheshire.net/~jjbowks/langlink.html.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Allan, io sape que io me promena pro glacie tenue,
sed parlante del finlandeses, io pote dicer que in
le area de Nove Hampshire ubi io habita, il ha duo
o tres villas ubi le finlandeses ha un concentration
multo grande.  On pote vider nomines como Honkala e
Oja, Tomila e alteres.  Un observation que io pote facer
de illes como gruppo unite es que per le major parte
illes son multo serie e alsi conservative.  Illes
son troppo religiose, le majoritate luteran, ma mi
amico Oja es un Teste de Jehovah, e tamben su familia.

Le finlandeses hic in Nove Hampshire ha recipite un
grande reputation de esser travaliatores e personas
de alte integritate con valores moral e spiritual,
un cosa que servi de inspiration al resto del populo
hic in le norte frigide del Statos. Sed forsan le
frigido face isto in le personas, non?

Forsan le vacationes in Turchia son bon pro fomentar
le corde! In mi caso le specias como le "chiles
calientes" son veritabilemente cambiatores de
emotion. Ay ay ay!

:*)

"ĦUn grande abrazo!"

:*)